Dyrektor Gminnego Ośrodka Sportu w Suchym Lesie ogłasza nabór kandydatów na
stanowisko Głównego Księgowego
w Gminnym Ośrodku Sportu w Suchym Lesie
1. Określenie stanowiska:
- główny księgowy samorządowego zakładu budżetowego
2. Wymagania niezbędne
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa przeciwko: mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, wiarygodności dokumentów, przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie wyższe ekonomiczne, zgodnie z Ustawą z dn. 27 sierpnia 2009 o finansach publicznych (Dz. U. 2009 nr 157 poz. 1240) art.54
f) znajomość przepisów:
- ustawy o: rachunkowości, finansach publicznych, samorządzie gminnym,
- sprawozdawczości budżetowej i podatkowej,
g) umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych budżetu oraz rocznych planów finansowych.
h) co najmniej 3 letni staż pracy w księgowości.
3. Wymagania dodatkowe:
a) zdolność analitycznego wykorzystywania metod, narzędzi, standardów rachunkowych,
b) umiejętność prezentowania rzetelnego obrazu sytuacji majątkowo-finansowej zakładu,
c) dobra znajomość programów komputerowych Office oraz SYMFONIA.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Praca na stanowisku głównego księgowego w Gminnym Ośrodku Sportu w Suchym Lesie polega m.in. na:
- prowadzeniu ksiąg rachunkowych w sposób rzetelny, bezbłędny oraz sprawdzalny,
- kontroli dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- sporządzaniu sprawozdań budżetowych oraz planów finansowych,
- znajomości zagadnień kadrowo-płacowych i sprawowaniu kontroli nad nimi.
5. Informacja o warunkach pracy:
Umowa o pracę w pełnym wymiarze etatu.
6. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
d) kserokopie świadectw pracy/ dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
e) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) zaświadczenie Punktu Informacyjnego Krajowego Rejestru Karnego Ministerstwa Sprawiedliwości, że nie figuruje w kartotece karej krajowego rejestru karnego (tzw. zaświadczenie o niekaralności). (zmiana)
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Gminnym Ośrodku Sportu w Suchym Lesie (w sekretariacie – budynek Parku Wodnego Octopus, ul. Szkolna 18, 62-002 Suchy Las) lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Sportu w Suchym Lesie 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna 20, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko głównego księgowego w Gminnym Ośrodku Sportu w Suchym Lesie”, w terminie do dnia 29 czerwca 2017 r. Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Sportu w Suchym Lesie po terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.gos.suchylas.pl/ogloszenia/15/oferty-pracy/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Suchy Las. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i życiorys - powinny być opatrzone odrębnie podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru na stanowisko głównego księgowego w Gminnym Ośrodku Sportu w Suchym Lesie zgodnie z Ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz Ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”.
dr Krzysztof Linkowski
Dyrektor Gminnego Ośrodka Sportu
w Suchym Lesie